< >

Xerox Scan to PC Desktop

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Добавете Scan to PC Desktop Professional към вашия многофункционален принтер за да създадете персонализирана платформа за документно сканиране. Проектиран за офиси от всякакъв размер Scan to PC Desktop Professional предоставя едновременно улавяне и управление на документи на работния плот.

Основни характеристики


  • Достъп и сканиране към хранилища за документи базирани в Облака, вкл. DropBox, Microsoft Live SkyDrive, GoogleDocs, Box.net, така че можете да бъдете производителни където и да се намирате
  • Свържете своето МФУ с вашето мобилно устройство с PaperPort
  • Спестете време на многофункционалното устройство чрез персонализиране на вашите менюта за сканиране
  • Придвижвайте документите си към почти всяка дестинация с натискането на един бутон - към e-mail, мрежа, хранилище, CMS и дори директно към работния плот
  • Автоматично конвертирайте към PDF с възможност за търсене, MS Word и Excel документи
  • Лесна интеграция на сканираните документи с ECM системи като Microsoft SharePoint или Xerox DocuShare
  • Мигновенно конвертиране на PDF файлове в документи, форми, таблици и графики
  • Бързо, надеждно и изгодно превърнете документите, изображенията и графиките от вашия компютър в документи с индустриален стандарт PDF
  • Добавете щампа и номерация на страницата на всичките си PDF файлове
  • Създайте PDF файлове с високо ниво на сигурност за споделяне и архивиране с парола и контрол на правата на достъп вкл. редакция за перманентно премахване на чувствителна информация от документа.
  • Трансформирайте хартиените бизнес формуляри в PDF форми с възможност за попълване и автоматично сканирайте и събирайте данни от вече попълнени такива

ЗАПИТВАНЕ ЗА Xerox Scan to PC Desktop
ОЩЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ОТ Софтуер за управление на печата
  • Xerox ConnectKey за DocuShare

    Лесно и интуитивно сканиране директно към вашите бизнес процесите
  • Xerox Easy Translator Service

    Превеждайте между повече от 40 езика за секунди
  • Xerox DocuShare Flex

    Цялостно облачно решение за управление на съдържанието за малкия и среден бизнес и корпоративните отдели
  • Equitrac Office

    Усъвършенстван контрол на разходите за документи
  • Xerox Workplace Suite

    Базирано на сървър управление на печата на място, както и мобилен достъп до печатното ви оборудване, със стандарт за сигурност, удобство и данни за употребата, които ви помагат да отключите производителността и да намалите разходите.
  • Xerox Workplace Cloud

    Нашето лесно за употреба и неизискващо непрекъсната IT поддръжка решение Xerox Workplace Cloud елиминира притесненията относно сигурността и в същото време ви предлага удобство, данни за употребата, както и проследяване и контрол на цялостното ви печатно оборудване.